.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گیلان بهترین استان در اجرای مصوبات سفر هیئت دولت
دور اول سفر هيئت دولت به استان گيلان، 222 مصوبه برای توسعه، سازندگی و تعالی استان را در پی داشت که با پيگيريهای صورت گرفته از سوی دستگاههای اجرايی، بيش از 90 درصد اجرايی و بيش از 38 درصد مصوبات بصورت كامل محقق شده است...
گیلان بهترین استان در اجرای مصوبات سفر هیئت دولت

استاندار گیلان، از قرار گرفتن این استان در رده بهترین استان های اجرا کننده مصوبات سفر هیئت دولت، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، مهندس روح الله قهرمانی، استاندار گیلان در جلسه پيگيری مصوبات سفر هيئت دولت به استان گيلان که روز گذشته 12 تیر در محل استانداری برگزار شد، گفت: يكی از اقدامات ارزشمند دولت نهم، سفرهای استانی و مشخص نمودن مصوباتی برای توسعه و عمران آن منطقه است.

وی افزود: دولت نهم عمده فعاليت خود را براساس توسعه و عدالت در كليه ابعاد اجتماعی، مذهبی، علمی و آموزشی معطوف کرده و با فعال كردن تمام توان اجرايی خود، تلاش جدی در رفع محروميت های جامعه را آغاز كرده است.

استاندار گيلان در اد امه تصريح كرد: دور اول سفر هيئت دولت به استان گيلان، 222 مصوبه برای توسعه، سازندگی و تعالی استان را در پی داشت که با پيگيريهای صورت گرفته از سوی دستگاههای اجرايی، بيش از 90 درصد اجرايی و بيش از 38 درصد مصوبات بصورت كامل محقق شده است.

مهندس قهرمانی با تأكيد برضرورت اجرايی نمودن مصوبات سفر هيئت دولت اعلام کرد: مديران دستگاههای اجرايی استان بايد اقدامات لازم را برای پروژه هايی را كه از سرعت اجرايی خوبی برخوردار نيستند انجام داده و به كارها سرعت بخشند.

وی اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته از جانب مسئولان كشوری، استان گيلان در زمينه پيشرفت فيزيكی و اجرايی شدن مصوبات سفر هيئت دولت در رده بهترين استانهای كشور قرار دارد.

مهندس قهرمانی با اشاره به دور دوم سفر رئيس جمهور به استانهای كشور خاطر نشان ساخت: يكی از معيارهای سفر هيئت دولت در مرحله دوم، ميزان پيشرفت مصوبات و اقدامات صورت گرفته است.

استاندار گيلان افزود: در دور دوم سفر هيئت دولت به استان گيلان، دستگاهها اجرايی بايد مصوباتی را در دستور كار خود قرار دهند كه در مسير توسعه استان نقش كليدی داشته و در پيشرفت و تعالی استان تاثير بسزايی داشته باشد.

وی در ادامه خطاب به مديران دستگاههای اجرايی حاضر در جلسه گفت: مديران بايد به منظور تحقق مصوبات سفر بطور مستمر با وزارتخانه های خود در ارتباط باشند.

مهندس قهرمانی تصريح كرد: در دور دوم سفر، وزراء در شهرستانهای مختلف استان حضور خواهند داشت و با برگزاری جلسات مهم در آن منطقه نيازها را شناسايی و اجرايی شدن آها را به تصويب می رسانند كه اين مصوبات در دولت ملاك عمل خواهد بود.

وی در پايان تاكيد کرد: فرمانداران و مديران شهرستان ها بايد با بررسی دقيق، نيازهای شهرستانی را مشخص کرده و در جهت رفع آنها تلاش كنند.

گفتني است: در ادامه اين جلسه هر يك از دستگاههای اجرايی گزارشی را در خصوص ميزان پيشرفت مصوبات مربوط به دستگاه خود بيان داشتند و تصميماتی نيز در اين خصوص اتخاذ گرديد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.558 seconds.